Tuesday 11 October 2011

IMISSYOUSOMUCH :(

Photobucket

heyy readers (: now i nak story about my SUPEMAN , urm where have you go ? i'm alone without you my dear :( please come back to me . i very hope it . AHMADADAMADNANBINMUKHRIZ <3 ILOVEYOUSOMUCHSAYANG . i tak nak you tinggal kan i la , please my dear . you are my sunshine in my world . i cannot live without you . bie nak tahu tak baby still sayang kat bie lgy la . ubah la prngai ego bie to , baby tahu slama kite COUPLE nieyh bie tak suke pun kat baby . bie just nak GAME kan baby jew kan ? urm , baby terima seadanya . ayat jiwang yang bie bagy kat baby to baby TAK TERPIKAT langsung :P , HAHA #jahat . okayy la until here only , i tak bole nak ceta kan sume (: . okayy thank for spend your time for read my story yang tak seberape nieyh . and abaikan la PICTURE yang kat atas tu , that time i ngah texting ngan SUPERMAN i . sedey bile i ingad kisah nieyh . :( 

No comments: